layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Thursday, October 13, 2011

my future : #duit !


POWER OF MONEY. Terutama untuk orang tedekut mcm aku -,-

i didn't knew bout this till my mum told me last night...
it just a short story that happen between my mama and abah, and it makes me realize for sumthin lol.


here's the dialogue


mama : " awat abah xbagi duit belanja kt kakak ? tetiap hari dya dok perabih duit ina ngn nana " (my aunties)

abah : " duit kakak pnya belambak, kakak dok simpan nak buat apa ? nk bagi laki dya perabih duit dya la tue "


........................................

tudiaaa aihhhhhh... x tersangka aku, beliau akan berkata begitu -,-" banyak teqha mna sgt duit aku tue tataw laa, kot mna ponn beliau jgak yg kasi.. hishh..

ohh well, aku mmg kedekut ponnnnn... tapi aku kedekut dengan diri aku sendiri jaaaa.. kalo ada org nk gna ka ? nk pinjam ka duit aku tue, mmg aku xkesah.. amek lea , pinjam lea ( elehh, bajet pemurah lettewww ) ehh , aku mmg baek ponnnnnn -..- Bkn ape, aku syggg duit tue. x ke penyayang aku nie.. kehhkehhh ! :DD

but when he talked bout my future husband. ohhh pleaseeee ! takan lea aku nk kasi laki aku perabih duit aku... agak2 kot. my money is my money and your money is my money too.. haahaha. k Bai :)







No comments:

Post a Comment