layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Monday, May 17, 2010

camat ary guruu !!!

oitt~ salammmm :D

err.. spatutnyea ak wat p0st niey kmarin bsempenan ary guru 16 mei 2010.. tpy dsebabkn ak bzy ya amatt.. s0oo, aku tunda laa p0st niey ke ary nie.. :] heeee~

firstlyy ! SELAMAT HARI GURU... kpada mama syea sniri.. pn/cikgu Najibatuch Sharbani bte Che Sab.. haaaa! aku rsea ann.. dayam dunea niey, nme mama aku s0rg jea cmtue.. hohoh.. yg Sharbani tue muleh tahan agy.. tpy yg Najibatuch tuee.. ape maksud dea eak?? aku tnyea mama aku, mama aku p0n tataww.. ktenyea nme dya arwah m0yang aku yg kasi.. maklomlaa.. cucu sulongg.. tpy yg aku btambah mushkilnyeaa.. nme mama aku jea cmtue..adik2 dya yg 13 org tue nme simple jea.. unt0ong metoi mama aku niey.. ahahaha.. mamaku jdy ckgu lme dh aihh.. sblom kawen agy.. lebey tepat.. mama aku first2 tyme jdy cikgu skolah yg smea tmpat dgn abah aku mngajaq.. abah aku ustaz o0o dlu.. jgn memaen.. heheee! first skola yg mama aku mngajaq ialah Sekolah Kebangsaan Hashim Awang yg masihh gah! bdiri d Kepala Batas smpy la ari niee.. & di skolah tue laa brmulanya bibit2 prcintaan d antara mama nan abah aku.. wahhh! caya lahhh!! hehehe.. :))

ckup la tuee.. tutup kesah mama nan abah aku.. weeee~ dksemapatan niey jgak.. aku nk wish samat ari guru kt sume cikgu2 yg pnah ngaja aku...dry aku kemetot smpy aku da umo 18 p0n dok kemetot jgak.. huhuhuh... trimas kpada ckgu2 yg pna mngaja aku kt tadika Shima (1997).. kt Tadika Kemas Penaga (1998).. kt Sekolah Kebangsaan Penaga (1999-2004).. Pusat Tusyen PUJI (2004).. kt ustazah d Madrasah Nurulhuda (x pasti c0z kjap pegi, kjap x pegi.. huhu).. x lupa jge kt arwah TokGuru aku yg ngajaq aku ngaji smpy aku khatam da p0nn (2002).. da msok alam skolah menengah plak.. sob3x! tengss wa syukran kpada cikgu2 yg pna ngaja aku di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Al-Irshad (2005-2009) kluster beb.. wahaha.. pna menang Asrama Terbilang agy aww... heeee~ errr! stakat tue jeaa laa wat msea niey...

Cikguuu!! time kasih bebanyakkk! atas jasa sume guru niey jgak lahh aku bakal mlanjutkan pelajaran keaa luar negeri.. oppss! luar negeri yea.. bkn luar negara.. hohoho :P aku bakal mlanjutkan plajaranku ini ke pringkat diploma di UiTM Arau, Perlis dlm jurusan perakauan.. Fuhhh! xtually aku x bpe pndai akaun nieyy.. tpy dsebabkn matrik nan U aku dpt kos yg smea.. InsyaAllah aknku tros brusaha hingga ke mnara gadingg! Guru2 ku suma ! sesunggguhnya aku x mampu nk balas segala jasa2mu.. ;( aku bharap dgn kjayaan aku d masa hadapn.. InsyaAllah.. aknku buktikn dgn didikan cikgu2 lahh! yg mndorong kjayaan aku... Terima Kasih Ckgu! doakan kejayaan anak muridmu ini (nurul izzati mazli) acehhh! promote nmea plak.. heheee!


papai~ salam :D

No comments:

Post a Comment