layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, May 25, 2010

kualaa lecahh ehh! cilap2 lumpurr :D

assalamualaikummm...


bila lalai di awangan..mlayang tanpa graviti...masapunn berlalu disituu.. kuala lumpur,,kuala lumpur... indah x tkataa.... lalalala :D hahahaha.. tyme aku mnulis nie aku ngah ondaway nk g KL... tpy bru arini aku smpt nk p0s.. aku g KL ari ahad ritue, smlam.. ari isnin kul 11.23 pm (25/5/10).. ak slamat smpy kt umah aku... :) alhamdulillah,, Allah pelihara pjalan kami dri sbarang kmalangan... p0yookk!! lebey jaa aku... xtually aku x g Kl p0nn abah aku jea yg pegii... aku transit kt umah makngah aku kt bukit bruntung.. yoyo'0 jea an aku niey.. huahaha :P ...
seharian kt umah mkngah.. bebass dri mama abah.. daa mcm kakak tunggal aku niey.. hehehe..
tpi aku gak yg tegegeh.. nk pi.. :P aku dok uma mkngah smea jea cm aku dok uma mktok..mgadap kuih frozen tue laa.. bezanya jnis kuih jeaa.. kalo kt uma mktok choq badak nan onde2.. kalo uma mkngah nan karipap dya laaa... aku da lalii da nan suma tuee.. ayooo00.. @_@ hi3x... bkn stakat tue jeaa.. aku jdi cam amahh =_=" kna ngasohh bdak.. hahaha.. dasat gak arr hari2 aku kt uma mkngah.. kalo da nma p0nn bdak2 sume pangai cam kera... nan adek aku skali naik ekoqq.. adoishh! peninkk palaaa... :P nseb bek shari jaa... ptg tuee g swimming p0ol mndy kolammm.. aku x mndi,, da org jelesh, dya x kasii.. huhuuhh.. nengok jea laa bdak2 tue mandi.. seksii bangatt ooww.. hak3x! mlam around 8.40pm.. ktowg da ondaway balekk.. bayangkn btapa speednyea abah aku bwh.. 11.23pn ktowg daa smpy penang.. lajuuu tuee.. x smpat aku nk tdoqq dlm ketaa... uihhh.. siap dya ksi award kt abah aku telokairtawar drift agy.. hahaha.. baru lu taww bpak waa.. muahahaha :D bangga x igt donia sketikaa... !

da okek daa.... hehehe.. niey jea la aku nk citer serbasikit journey aku g KL kt bkit bruntung tue.. hehehe... Kuala Lumpur.. ko tunggu! blan 6 niey aku akn kmbali.. ahaha.. papai :D

No comments:

Post a Comment