layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Wednesday, June 16, 2010

hari2ku di KL

assalamualaikum....

suda beberapa hari aku brada di KL nie... dh 2 hari kot? hi3... hekeleehh.. mcm laa xpna pegi KL.. kecohh.. :P

meh cni aku nk story serbaserbi idop aku kt KL nie.. "even aku salu dtg KL, tp x kire.. aku nk story jgk.. he3" aku telah mnetap di salah sbuah hotel di bukit bintang, nme hotel nie. Royale Bintang.. sgt besh hotel nie coz dkat dgn shpingcmplex, contohnyea.. dri bilik yg aku dok nie,, toleh tepi jea da bule nmpak Bjaya TimeSquare... sumpa seronok..seronok nk mamposs.. smpai kaki aku nie da x rse mcm kaki =.= penat giler kott bjalan.. huhuhuh... kalo2 rse nk mai KL tido la kt hotel yg aku dok nie, sungguh tidak mngecewakn..

sbenarnyeaa.. bukan menda nie yg aku nk story.. >.< 'amaw kawan' :P aku nk citer tentang pndangan aku mngenai org2 di Kuala Lumpur.. spanjang malam aku bjalan, tmasok kmarin.. susa gilerr kot aku nk jmpe org mlayu asli.. manyak aku jmpe warga asing/ pelancong luar laa... mama aku siap sempat bkenalan agi nan mamat Sirea mne ntah? ' ay0ookk, report abah.. :P' rse mcm aku plak yg mlancong kt luar negara.. ahahaha... tue xpe sgt.. aku kureng bole blah arr dgn owg2 kt KL nie.. adakah aku telah mnjadi jakun?? o0hh tidakk!!! tpi btol arr, owg kt KL nie cam... cmbonk sket,, takot plak aku tgok diowg.. muahahaha.. kalo kt penang, aku cool mantain jeaa.. siap bule jalan cm blagak s0mbong agi.. hik3.. tpi kt KL nie aku rse pelik sgtt.. >,< aku p0nn tataw npe? adakkah aku telah mnjadi jakun?? lagi skali.. hu3.. mayb sbab aku da kt negeri org kott.. tpi xpela.. i d0nt care laa.. pape p0nn i lebiu KL but i leb penang m0ree.. :) mcm org pening2 ckp.. hujan emas dnegeri org, hujan berlian kt negeri sndiri.. hehee..

kecik2 makan garppu??;
lagi besaqq lagi dok mrapu..
ehehe.. ntah pape pnye pantun.. cam taik.. =.= jmpew agi..
'maw kawan kn??' hihihihi.. papai..

No comments:

Post a Comment