layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Saturday, August 21, 2010

di sana,sini,situ && sinun

Assalam...

well~ kechik dmana2 arinie.. for what? mencari ilham laa.. xtually x gerak ke mana2 p0nn.. just stay kt kusi milik laila ikawani nie, smbil memikir.. apa yang akan aku buat? apa pilihan yang terbaik untuk aku? da lama aku x luangkan masa untuk diri aku sndiri.. memikirkan halatuju aku, motif aku, azam aku.. weyhh... ape ke hey nye aku nie.. nahaiii'' tpy betol laa.. smpy bile aku na jdy cmnie eak.. aku boleh heppy kea dgn cara aku sekarang nie... fikir..fikirr..dan fikir lagi..... @_@ penink daaaa~ pada aku...nak jdy independent x smudah yang aku jangka =.= hurmmmmmm~

No comments:

Post a Comment