layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Sunday, September 19, 2010

suhnyiiii tue sunyi lol ;(

salam ...

weyh! berat jepp kaki aku nk tggai umah rinie :( tggai ape eak? yoolaa.. tggai mama,abah,aca,apyt,alip,mktok,paktam,babe aku,bilik aku, umah && blablabla.... huaaa! aku sedihhh.. nk dok umah lagi.. semenjak-menjak aku dok umah nie, aku da turun sket pangai mama aku.. na taw apa? baloqq.. huahahaa D: taw baloq tue pa? baloqq tue pemalassssss.. tidak, mana ilangnye sikap aku yg rajin lgi ringan tulang tue? hahakzz! poyo lebeyhh.. heeee~ cuti 2 minggu nie bgi aku mcm2 memory.. uhuhuhuh.. suka2 dry sblom raya, smpei lepass raya.. haishh, mcm2 kot jdy, keta rosak laaa, det raya kurang laa, date kt KFC laa, openhouse la.. ermmm, mcm2 laaa..sumpa aku tanak dok kt araw nie, minda palaotak aku nie dok ingat kt umah jaaa... huaaaaaa.. aku rinduuuuu penanggg.. hu33.. dah la aku kseorangan nie :(( roomate baek, ika nan mimie x pulang2 lagi.. hai, tidoww sowg lgi la aku mlm nie.. -___-'' .... da la tue, kucewa campo majokkk.. hmmmmm~~~


*babe~ its hurt like hell.. not having you here =.="

No comments:

Post a Comment