layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Monday, October 4, 2010

salah aku kea ?!


babe !
mnx amponn nohh kalo aku dew wat salah..
even ak x rse aku salah ponn.. perlu kea aku rsa bsalah ? -.-
takan sbb aku add mereka2 tue kt FB hg nk marah2 aku?
salah kea aku nk add ? kalo hg semak .. aku lgi saplohduaploh lgi semakk !
tapi tapea, aku da delete ponn mereka2 itu dri FB aku...
harap hg puass yea babe.. aku takan hamek tao da psai mereka2 d FB hg.. sukasuki hati hg la nk wat ape ponn =.=

~~~~~~~~~~~~~~~~

aku na mnx ampon sgt2x! aku janji, aku takan add da spe2 yg berkaitan OKE !
aku sgt2 percaya kt ang.. percayalahhh... aku x pna terpikiaq menda2 burok ni psai
hg... sorry again ):


*si bersalah yg x bersalah

No comments:

Post a Comment