layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Saturday, November 6, 2010

gadis.semasa :)

GADIS.SEMASA - YUNA !

lagoo nie mayb da lme~ tpyy... ada aku kesah ?
suka lirik dya... sila baca lirik ini yaa, bukan suro nyanyi..
baca la mcm baca buku cerita... bukan suro baca jaa..
paham lirik dya skali... ada paham ? oke kalo paham :)

Oh begini rasanya cinta.Berani aku lagukan kuasanya.Dan aku begitu naif untuk dirimu.Kerna usia.Oh sekarang bukannya masa.Untuk kau ungkit lagi salah siapa.Dan engkau terlalu ego untuk diriku.Kau memang begitu.Bukalah mata oh.Yang selama ini kau pejamkan.Dan lihatlah diriku.Buanglah buanglah.Buang curiga yang telah lama kau simpan.Yang mungkin memudaratkan mu.Aku memang begitu.Tetap seperti dahulu.Terlalu menyayangi dirimu.Kau mahukan gadis semasa.Yang bisa memberikan kau segalanya.Dan engkau x mampu melihat.Apa yg ada di depanmu.Kau mahu perubahan dunia.Tetapi pada aku kau sama saja.Dan engkau terlalu ego untuk diriku.Kau memang begitu.Bukalah mata oh.Yang selama ini kau pejamkan.Dan lihatlah diriku.Buanglah buanglah.Buang curiga yang telah lama kau simpan.Yang mungkin memudaratkan mu.Aku memang begitu.Tetap seperti dahulu.Terlalu menyayangi dirimu.Bukalah mata oh.Yang selama ini kau pejamkan.Dan lihatlah diriku.Buanglah buanglah.Buang curiga yang telah lama kau simpan.Yang mungkin memudaratkan mu.Oh aku memang begitu.tetap seperti dahulu.terlalu menyayangi dirimu.Oh aku memang begitu.Tetap seperti dahulu.Terlalu menyayangi diri.Terlalu menyayangi diri.Terlalu menyayangi dirimu..

No comments:

Post a Comment