layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Thursday, November 4, 2010

suda jatuh.. 2,3 kali plak jatuh.. meaning : malang sunggoh !

hariniee : 4 nov 2010~

malang hari saya ;
1) banjirr
2) tadak ayaqq
3) NOT enough food
4) kna tipoo ngn ika psai peter =.=
5) lampoo tebakaqq! (ank TNB da la balek )

da 2 hari tadak ayaqq ); da 2 ari aku x mndi.. huaaa!!!
gila geli =.= tapy tapaa.. aku mantain wangi.. betoi2 wangi o0hh ~
tpy..tpy..tpy an.. err.. bukan stakat tadak ayaqq.. makanan p0nn tadakk.. apa jenis bala nie..hadoiissh! sabaqq nurul sabaqq! sabaq la nie T.T hu3x!
wey.. lapaq kott.. takan nk ngadap megi tetiap ari ? maw botak kpala aku cm kpala pau tue.. haish! bab makan aku x kesah sgt.. boleh diet, bole sep duit.. pokai kot.. ergghhh!!! nk taw apa malang apa lagi ? haaa! nie yg tebaru... lampoo bilik tebakaqq la pulakk... tyme nk final nie la nk wat psai p0nn =.=" bengkek ati den... nzseb la dpt roomate yg bek ,agk bek la..org kuat nk agkt ayaq..tp bdn dy xla sasa... PERASANN! tpy sasa lagi shera... heee~ hyee! ntah hapew plak la bala yg nk mai pas nie.. we wait n see jea laa nohh ):


* pau tetiap arri makan sedapp2x ); da tue ske gelakkan aku...
" woit! bajet best kea.. nnty tmpat ang bnjir padan mukaa... hahaha! da la botak :P "
* mama abah ! i hope they are here ! T.T

No comments:

Post a Comment