layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, March 15, 2011

burok pnye pngai !

rse cam xbest kn ble kte gadoh ngn membe sndiri -.- rse cam berat hati glerrr. mse tgah marahhh tue, rse cam sakit sgtsgt.. mcm simpan api dlm hati nieee.. sebab tue kna sabarrr.. sabar byk2x. aku nie dah la BARAN ! turun pangai bpak aku agaknyee ==' aduhhhh!! npew la aku xbole kwal kmarahan aku tdy ); hahhh! kn, pas mnyembuqq smua amarah aku tue , bru la rse berat ! rse bersalah laa , sedih laaa. nahhh ! pdan mke aku . aku nie dah lew lme x marahh org.. dah lme aku buang pangai aku yg burok nie.. ntah npew la , membe aku sndiri yg terkena -__-" hdoyyy ! aku bole ckp sori jea laa... tpy .. aku nie ego sket ! hah ! yg nie mmg pangai burok yg aku xpnah buangg.. aku rse x , aku rse aku x ego . tpyy . membe aku ckp ye , membe aku ckap ye aku ego ! aku wat donno jea laa.. bhahaha :D sbb aku rse aku xegoo ~.~ dh sudahhh ! aku sakithati lgi nie ==' kira oke aku tengkingg je ! tdew smpay tahap sumpah seranah , caci maki uhhh.. aku cbe kawal mulot cabul aku nie tawww. herrr ! udah le tue , t x psei2 kt sni plak aku maki . jez aku nk bgtaw kt sni , aku takan naek hangin tnpe sebab.. spe yg cari pasai tue, cari nahas lew nmenyea.. oke !

garang x ? garang x ? haaha !

No comments:

Post a Comment