layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Monday, March 28, 2011

good news k bad news ye ?


oke hye ! :DD last week ak telah mnjalankn tggungjwb ak sbagai seorg perempuan . sme mcm girls2 yg lain.. amende ? o0hh ! korg mesti takot na timbang berat kn ? haaha ! yea laa , kalo da nme pompuan , berat naik 'sekati' ponn da na bisingg2x , nak posa lha , na jogging tetiap ptg la , tamo mkn mlm la , na diet tnpa mkn nasik lha ... kn ? kn ? agagaga , aku taw la sbb aku ponn pmpuan :P . Tapi tidak bagi aku ngn family aku , kitowg x sah kalo x p tmbang berat kt Tesco Extra , Sbrgjya uhh. hehe . da jdy mcm wajib la tuk fmily aku~ tue lha , da kt wumah tadew penimbang kn ? s0o , snggup la kutip det syiling 20sen uhh , smata-mata nk timbang berat kt mesin tue . Ntah mesin tue betul k tidak ! -.- 0oke fine , nk djadikn isu . sblom nie kalo ak timbang, berat aku okeoke lha . xpna naik , xpna turun ~ hmmm , yg aku nk jadikn cerita nie , mggu yg aku balek ritue ,aku p la timbang . tpy ann , huuu. TIDAKKK!! berat aku naik 600g . haaha ! kn ? kalo da nme pmpuan , berat naik sekati pon nk meraungg2.. baru naik 600g , bknnye 5kg . hdoyai ! ~.~" cooldown kecik , cooldown . huuhu. yg aku musykil nyea.. hm , berat badan aku naik , tpy bad news ke good news hah ?

oke ! aku da 2 kmusykilan kt sini . we go for the bad news first yea ~ baagi aku laa kn , berat badan naik mcm malapetaka taww.. huuhu. aku xska berat badan naek , aku rse cm ak nie gemokk sgtt.. aku nie da la kmetot , kalo gemookk . hayoo0 , can you imagine how do i look ? fine , pendek astue gemokk . nmpak rendang kn ?? xcantik woo0ohhh ! mcm penguin debab , nk jalan ponn nmpk cm na tebalek jea.. hrrr . tamaww laa ! sbb tue la ak kategori kn dlm badnews. oke ! we go for the good news pulak yea ~ hmmm , actually . mmg ade bagosnye berat badan aku naik.. you know why ? sebabbbb , BMI badan aku sbenarnye xckop . HAHAHA ! mknenyea berat badan aku nie xnormal . below than 18 , xcukup berat badan la tue.. heehe ! s0o , untuk mncapai tahap BMI yg ideal , aku kna tambah lebihkurang 5kg lagi berat badan.. ahahaha ! jaohh lagi 5kg tue , aku bru naik 600gm tpy aku da bisinkk2 , xppatot.xpatot.. :DD kire goodnews la jgk kn berat badan aku naek . (: heehe ! sbgai conclusionnyeww , abaikn je lha berat bdan nie kn ? asalkn tubuhbadan aku nie sehat,cergas & kuat sudaa.. :) papaii~


kalo leww bodyshape aku cmnie~ ahahaha !

No comments:

Post a Comment