layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Sunday, April 10, 2011

pecah kaca, pecah otak -.-

salamm . wuieyyhh , penat d0whh mggu nie. penat palehotah aku neyh . bsepah kuiz ngn test, oke . bru test ngn kuiz , finall belomm agy . mggu nie ponn da rse cm jalan pkai kpale taww x -.- yg kaki dok kt atas ~.~ smggu x0n9. sangap dowhh ! hahaha ! abeh jew test eco tdy (test eco kna bwat lgi skali , balance sheet ! btoi ) tros jepp on9. hahaha . mkan kemana , tdoqq kemana . lappy gak yg aku jumpa . hahaha ! fine , gelak lha puass2 . hati aku tue xaman sbnrnyea.. serabutttt ! erghhhh . cm biasa lah ayat aku , sabaqq je lha. tue yg aku mampu ):

tdy pas isyak gerak p blok F , sbb na date ngn future husband aku lha ( Ustaz Asyraf , Imam Muda ) :D heee. gatai yea . huhahuha . tpy,tpy ann . dya da kawen rupenyeaaa.. huaaaa ! tapeww. frust tonggeng la tdy , da leww dye kawen ngn bdak skolah aku.. huuuu. npew lha bkn aku yea.. ahakkks ! xhabeh2 na perasan.. not bad lha ceramah ustaz Asyraf tdy :) suare dye sedap gileww , luruhh jntung hati aku ney ~ he3, dlm2 byk benda yg ustaz ckp tdy , aku fokuskn bab nie . yakni dye ckp . nak jdy org yg tinggi darjat nye , kita kna la cari org.. turun padang , join msyarakat2 yg da kt sekeliling kita, sme jgk lha dgn join event yg persatuan kita buat. dgn care tue , org akn knai kta.. s0o, bila org da knai , org percaya n org akn sanjung kita . insyaAllah , martabat/darjat diri kita dpt ditingkatkn dgn izin-Nya :) haha. bguna jgk leww aku spent mse aku dkat 3jam dgar dye ceramah tdy.. heee. kay lha. na tdoww :) da sminggu aku tdoww xckupp.. mata aku nie ponn da jdy cm panda.. hehe . nyte~


No comments:

Post a Comment