layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Sunday, May 1, 2011

cuti.cuti :D

huuuyeahhh . dh shetat cuti. haaha ! :DD riakknye aku ==' ( ko cuti 3mnggu jepp, toksah dok syiokk abess ) trsangat lha excited kt nk balek penang :) kn ~ spe xsonok balek uma sndiri kn.kn ? tpytpytpy... aku cuti, bdk2 skola x cuti. aku na watpe doe cuti nie.. aadodoyai ! tape2 , pndai2 lha aku servive. halohalo . kot mne ponn idop ak mmg taley dpiisahkn dgn kebosanan . s0, tayah lea nk bwat jakun mcm aku nie akn borink tahap gilakhinzir nnty~ (*shopannyew ayat aku.. hohoho) .

oke disamping keseronokn yg terpacar kt muka aku nie. heee. aku da berita sedih bangat woo0. )x buah pelam (mangga) , pelam india nohh.. buah dya agy besaqq dri muka aku.. huahaha !! dh.dh ! sedih bengang ney.. haiyaaa~ buah pelam india tue ann.. udah lew kian membesaww, lastlast . manusia mne ntahh prangai cam taikk~ lagi shit dari taikk.. bengapp.. tolol sume ade arr.. ( nahhh, amek kaww, nk aku mncarut ponn bole haihh , japp ) #%&*^%#$$@ !! senang sedap nafsu dya jaa curik tnpa kbenaran.. ! bangang ! mak bapak dye xpna ajo ke , amek tnpe kbenaran tue, nmenyew mncuri.. mncuri nnti Tuhan pootong tangan . kurang diajar kot manusia yg mncurik tue..* jap nk tmbah agy , bile curik , makan tue jdy xHALAL . senang citer HARAMM kott !! .. manusia tue makan , sluruh kturunan , darah daging dye nnti akn berdosa plus! hina dsebabkn makan buah curik tue.. taww ! bodoshh ! nanak mintak leww , pe ? ngat family aku nie kedekut.jalil mcm dye kea . kalo nanak mntak elok2 . konpemm bule kasi laaa. gipun buah tue tue masak pon belomm , ko amek ko nk bwat pe ? hiasannn ??!! beng btoi laa.. (fuhhh ! sabaqq nohh ) nahh , lastlast entry aku yg sepatutnye ciput jew kt atas uhh , dicontinue smpay jadi pnjg cmnie . gara-gara kaw pncurik !! mogemoge Tuhan akn balas segala jase yg kaw dh taburkn kt family aku nie yepp.. pnda lha ko jwab dlm kuboq nnty ~ finish !



No comments:

Post a Comment