layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, May 17, 2011

penakut -.-


salam .

Aku mmg skew hujan , sgt sukew.. tpy bile hujan time aku na tgok citer Cinta Melody , tros aku jdy xsuka.. hadoyai~ tpkse lha aku pedo mata aku nie , tggu pkoi 12-1 pagi . weyy , ngntok . ngntok . elang pnya psai kn , snggup aku sengkang mata taw. Hujan please dont do this again ok . hehh . ske ati nenek jiran aku je kn ? -,- sape lha aku nk halang kjadian Tuhan ney. Huuhu.. 0ohh , ya . spe yg ada Astro tue paham2 lha cmne situasi na tgok tb mse hujan . smentara na tggu pkol 12 kn ? sempat la aku post entry nie dlu. Huuu.

Penakut . knape penakut ? influence from this song kot ;

“ Dan aku memang penakut . Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan . Bila bersamamu “

Tgah dok search kt google gmbo yuna , tetibe kua gmbo nie, skali ngn link blog tue.. hoooho ^,^


ha’a . yeww~ mmg aku tpengaruh ngn lagu tue . Tana explain pnjg2 psai lagu tu . sbb , ak mmg penakut ponn. in case , from this song , i tot , its better to just be quiet lovin someone rather than let him know and get know response =.= . haish ! malu . aku lagi suka , wait and see. Kalo ada , ada lha . kalo tade .tade jodoh lha tue . aku da cuba tpy bgi hint2 cmtue je lha.. selebihnye aku tawakal (: 0ohh , kejap3 . dgar lgu tue dlu yew~ back to the story , xsemestinya kita bole dpt ape yg kita nk . jgn mimpi lha ! kalo hg anak raja sekali ponn. “ bonda , bonda . anakanda nk kawen dgn cristiano ronaldo bole ? “ cait . ngt senang na suro CR tue jatoh hati kt hg.. ==’ mcm2 ~ hai , duniaa2 . oke, aku dlm proses nk mematangkn diri . hmm , kalo rse umo tue dh cecah 18taon . eloknye dah mule lha pikir psai masa depan, i mean jodoh . doa lha byk2 kt Tuhan , moge kita djodohkn dgn insan yg soleh & solehah . jge maruah diri . jge maruah parents kita . yea~ jgn nk kawen tpy nikahnyew belom oke . bkn aku yg ckp , tpy nasihat dri mereka2 yg lebih makan asam dari kita . apakah -.- ? err . mksud aku mereka2 yg lebih matang dan berusia dri kita . fikir2 kn lha yea . oke then , bubye .


No comments:

Post a Comment