layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Sunday, June 5, 2011

homesick terubat :')


salam :)

baru seminggu masok kolej da homesick ? heehee ~ x patot , x patot :P
baru seminggu masok kolej da balek penang ? heee . ~ lagi x patot .

hehhh ! finally , hajat aku na balek penang terhasil walopon hnya sehari ): xpuass doe ! dalam sehari , ape aku bwat ? hmmmm... smpai je penang , xbalek rumah ponn , teros pegi Sik ,Kedah . fuhhh . jaoh aku bjalan -.- mlm smpy bru umah . rajin snggoh yea fmily aku bjln .

pagi Ahad (lima.6.'sebelas)

TOKKK ! TOKKK ! bingit nyeww ~.~ " kakak bangunnnnn !! kte na pegi tgok tiket buss " haishh , bru smpy kemarin , da nk kne balek ke ? huuhu . dengan muke chomm 18 , bersiap lha aku untuk pegi bli tiket bus . Alhamdulillah tiket ade :) kalo x ?? diammm , smbil pikir.. huhuhu.

nex activity :

smpy je umah lepas beli tiket , tak dan ponn na relaxx , " kakak , msak sardin sattt ! , kakak , tlong siang bwang sattt.. kakak... " ==' baruku sedarr , betapa happynyew mama kalo aku balek kn ? -,- pasnie na balek, kne pikir 2,3 kali dlu . lha.. haaha ! :DD pas settle sume tue , packing2 barang . yeshhh ! today we're goiing toooo Taman Belia , Pulau Pinang :) beshnye picnik dlm hujan . suke sgtsgt . mkn nasik lauk air hujan kn ? hahahah ==' tpy x tipuuu lha . best g taman belia nie :) fmily aku sgt suka la beriadah kt situ . j0omm lha , rmai2 pegi sne yea ~ promote penang nie. hahaha ! dpt pgiktirafan x ? ==' . oke , aku mimpi . here , i wanna share some pics lha.. rse rugi lak xletak pics. heeheh :


Bdk penakut (:

Aku jugak lha paling kecik kn ? -,-

Mama , Abah sye . love them (:


0hh . si tinggi dan si ? yela2 aku PENDEK kn ? ==’


nex location ? x sah lha pegi penang , x pegi QB kn ? heehe . pegi sne kejap jea , sebab perot aku da lme benorr mngidam Takoyaki :) dlm byk2 tmpat , kt QB tue jea aku yakin nk mkn Japanese food , sbb yg bwatnye mmg Muslims ~ mkn dgn ragu2 salah taww.. hehehe.. extually na pegi Forever 21 , tpy xsempat ): sedih lha, tape , nex tyme bole pegi lagi . oke , big girl dont cry yea :') . pastue g mane ? ke teratak telok ayer tawar lha yea.. hehhehe . tmpat tue jgk lha yg best . :DD bye . salam . ^.^


Kalo homesick lagi cmne yea ? ==’




2 comments:

  1. homesick lagi balek lagi
    lagi mak hepinyer
    ^_^

    ReplyDelete
  2. ahahaha !
    mmg nk lha balek tetiap mggu kn ,
    kot yg bapak lew xkasi ,
    kaciaw fulus dya.. haaha :DD

    ReplyDelete