layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Wednesday, July 20, 2011

ke'enjoy'an dalam ke'busy'an ~


salam :) (well hello there world ~ bajet anwarhadi.. haaha !)

semalam baru tgok citer Harry Potter & The Deathly Hallows Part 2 :) Alaaaaa ! aku tawu aku terlewat tgok citer tue.. kolot lha sgt. huuhu ~ tpy na wat cane , tade yg na meneman . huuhu . xtually aku da tgok citer tue , tpy secara haram lha -.- s0o , bagi menebus kmbali dosa aku tue , aku g lha tgok sendiri kt cinema.. hahahaa ! kira adil la kot cmtue ~ hmmm... tgah plan nk tgok lagi skali citer tue , sbb na tgok dgn adik yg lagi sorg.. t unfair plak kn tgok movie x tggu dya . agak keterlaluan x yea ? heehe ! tapew2 , citer tue yg terakhir , pasnie goodbye HarryPotter ~


tinggal lagi beberape hari nk balek Arau Saudi -,- sgtsgt lha x syiokkk ! assignment ? harem x sentohh ponnn.. hadoyai ~ pas post entri nie aku bwat oke ? hahaha ! alaa, bkn aku tana buwat . tpy awal2 cuti tue sebok mnghabiskn novel Nora Elena , mama aku lha dok push.push suruh bce.. last2 , u know what , mmg assignment tertunggak lha kn.. hiahaha ! sekarang gelak2 lha kan ? tapeww tggu nnti pas cuti , bengkak2 lha mata aku.. hadess !

lists yg aku patot bwat during mid break nie ::

draft for term paper :
tatawu nk bwat -.-" xckop dgn tue da probss plak kn ~

on9 assgnment bel & account :
Bel pnye , finished with fullmark ! mmg lha dpt jwpn kn =='
account pnye ? lcturer tue ckp cm keling ~.~ ape yg kne bwat ponn tataw .

Test 1 [25-31 julai ] :
study lha ngek ! mid break dok goyang kaki plak..
mati lha sume subjek nk bwat dlm minggu tue -.-"

mmg la yg terlist tue SIKIT jewww , tpy.tpy.tpy satu ponn xsentuh agy..
ayaakkkk !! bbye2 . need to focus on mywork -.-
byebye .





2 comments: