layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, August 23, 2011

howyeahhh ! balek kampong :D


salam ,

well hello :D i'm so excited , ( rse mcm jakun na balik kmpong . hehhh ! ) nie la first rye yg bwat aku rse mcm btol2 balek kmpong , heee :) maybe sbb sblom nie , parent aku sndiri yg dtg jmput aku dari jaohh ( penang j ponn :P ) . kali nie aku balik penang naik bus :DD bru lha rse cam balik kampong gituu ^.^ heehe ! bukan aku nk riak ataupun takbur -.- buat pngetahuan semua , kmpung sebelah mama ngn abah aku suma dalam penang , dekat cehh plak tue ngn rumah ==' tade feel balik kmpong lgsg.. huhh ! so.. x jadi masalah la kan , if raya kali nie aku nk excited lebih.. heee. ( pegi beramboss kalo nk kta aku ngada2 -,- )

owke2. what i'm gonna do first ?? ohyeahhh3.. aku syiokkk smpai ke hujung rambut nie kott.. haaha ! nk start packing neyhh , member2 sekeliling aku nie sedih jea meratap aku nk balik dlu dri diorg... bersabar yea syg :)


bila aku check out balik list yg aku nk bwak balik.. hmmmmm.. majoritinya buku -.-" aku nk balik raya nie weyhhh.. belunggok2 plak assignment yg nk kna bwat. hampehhh.. asalnye plan na bwak balik bku sbb na stdy ( kononnye laa !! ) tpy bile dah assignment nalaaa pnya byk. hmmm, pakai x braya sakan lha aku.. sobs3x! T.T

err.. toksah dok sedih tyme2 nie :) excited nk balekk kot.. hahahaa !! rindu katil kt umahh , seminggu kot aku x balek.. huuhu ( seminggu j ponn -,- ) err... ckop la tue .. lagi byk aku tulis , lagi aku merapuu.. sblom aku out of topic , better aku chow dlu. bye2 ! :DD

aku rinduu bilik aku T_T ( b'imeginasi bilik aku cm kt atas nie. woww ! #SS )


No comments:

Post a Comment