layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Wednesday, August 31, 2011

RAYA 2011 :D


salam Aidilfitri :)


post kali nie aku tanak ckp banyak2. aku insappp.. hohoho! s0o , sebagai pengganti hasil karya aku yg serba serbi merapu yg tade pekdah tue, aku sajikan gambaqq2 jea owke :)

family sye :) rumah aku x villa mcm umah hangpa . yea dakk ! :D

" Dato' Mazli :) "

mama abah saya :)

sumbangan untuk kanak2 yea -.-

keinsafan terpancar di wajah mat tension :P

sumbangan untuk pelajar cmerlang 2011 :)

aku tawu pose mcmtue jea. hahha !!

kn ayu Aca mcm nie. kalo x perangai dia.. MasyaAllah...

duit tede ? mercun ponn jady laa :D

family belah abah :) yg x bestnye pix aku tade -.-

panjangnya barisan :DD

eh , org bagi det raya ponn tamo ka ? :P

oishh , gigi tadak ! hahha ! :DD

family sebelah mama :) kurang lagi 7 org jea ~

peace ! samat hari rye . maap zahir batin :D
kbai !



p/s : raya taon nie x bpe meriah la -.- donno why.. hmmm..


No comments:

Post a Comment