layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Saturday, September 10, 2011

MAHA hebat kasihsayang seorg ibu :')



salam :)



heyy readers. kesibukan aku selama beberapa minggu nie telah membantotkan hajat2 aku untuk meng'update belog. haritue jea aku sempat , tue ponn sebab aku kna sawan mereng. Lepas dah selesai 2,3 test, baru lha nmpak kelapangan skit , sawan ponn dah kebah (tolong paham aku org kmpong).. for the past test 2 , aku x sure aku boleh score ke x.. hmmm ! aku sedih ya di sini ): First, test MAF or cost accounting , aku tatawu ape yang x kena dgn diri aku nie . at night before the test , aku study bagai nk final exam, gila kau ! tapi bila usha kertas soalan tue , aku jadi cam org bodoh , blur lagi bengap. oke , mula2 aku belagak cool jea cm bdk2 pandai laen yg duduk around aku , buat dulu soalan yg aku agak aku boleh nk score ( bajetnye soalan 25 markah , bole kot dpt 15 markah -,- ) but when my asthma datang menjengah time aku tgah betoi2 pulon bwat test , i'm totally out of control on my test ! ( yg kau ponn asma , xsudah2 kacaw aku kn ? kau nk ape hah ? ubat aku dah kasi kn ? kn ? ) . dah , tutup la cerita pasai test MAF . another but here, the samething happen in my FAR test -.-" and again , i can't performed well on my test. Yea la kan , aku stay up smpai pukoi 2,3 pagi , dgn xboleh nk lelap nya malam tue pnya pulon untuk sbjek FAR yg aku mmg bengap sejak Sem 1 , nie laa hasil yg aku dapat kn ? kesabaran oke !

Aku tanak merungut banyak laa, sebab sakit tue ujian dari Tuhan. Orang yg diuji dengan penyakit nie Tuhan sayang lebih :') aku tabah oke . walawehh , aku bknnye sakit terok bagai kanser,sakit jntung, kecing manis sume tue.. alahai cewi derr. hohho !

Btw, tade sape dapat rse mcm aku rase skrg nie melainkan mama aku sorg jea . aku tatawu nk mengedik dekat spe kalo bukan dekat mama aku sndiri. that night yg mse mama called tue, pnya mengedik laa aku, heehe. aku cakap sakit, xboleh tidoqq malam, itu laa , ini laa.. pnya laa pnjg aku mengedik2 , but my mama just said " dah tue " . hehhe , i'm laughing at mama and than i said " dah tue ? alaaa, habis2 ponn mati, heehe " . silent from other side , and i called my mama and then i heard her voice sound different , i know she's crying :') alahai mama , kakak taw mama risaw , but i'm oke laa. kakak kuat ! hehhe . mama , if u wanna know, mcmtue laa kakak rse bila mama dok citer kt kakak , kaki ngn tangan mama rse kebas tetiap malam , mcm dah nk mati. tetiap mse kakak dok pikiaqq apa yg mama cakap tue, kakak takot taww x ? mama boleh bayang x mcm mna hidop kkak kalo mama dah tadak ? serious , i dont prepare yet . so, please mama , dont talk about death oke ): i really love you... but if kakak p dlu before mama, it will be oke for you kn ? bcoz u still hav alep, apip & aca with you :') Mama . ohh ya & my abah too , if what ever happen to me , i just wanna say , thanks for being with me & teach me how to love ^_^ so much love for both of you .



BYE !

p/s : non-stop hujan kt arau nie -.- nk bnjir lagi ke ?


No comments:

Post a Comment