layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, October 25, 2011

No-Title


salam :)


heyy. sori , aku malas giler nk update blog -,- ( bkn malas ! tde idea sbnrnye kn ? ) yealaa. FINE ! sebab tue laa title pon dah jadi : No-Title . untuk mengurangkan sikap malas yg semakin hari semakin malas ( oh well, Andarlas kn ! ) aku gagahkan juga otak dgn jari jemari kontot aku nie untuk menaip... hmmmm..

harini 25/10/2011 bersamaan dengan besday adik aku yg kecik sekali a.k.a Aca :) dah 6 taon dah umo dya .. 3,4 taon lagi , kitorg bakal share baju. sebab ?? sebab aku kecik, dya renjong/tinggi . Maluuu jgk, yela kn adik besaqq dari kkak, tpy na wat cane dah mmg Tuhan tentukan mcmtue. aku bsyukur :)



- Having a SISTER is like having a best friend you can't get rid of. You know whatever you do, they'll still be there :') -

bye !



No comments:

Post a Comment