layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Sunday, November 14, 2010

masa untuk berkabung T.T


hancur hatikuuu! mengenang dikaww!
menjadi kepingg-kepingg!
setelah kaw pergiii!!!!! DX


sad balcony. Pictures, Images and Photos

why im to0o sad ?
sbab..... hmmmm... NOH HUJAN da btunang ngn mizz nina....
NOH da tinggai aku... huhuhuh...
sedih... da lme aku simpan perasaan kt dya.. akhirnya putus tengah jalan...
chaittt ! geli gila ayat.. hahaha :P
tpy~ betoi laaa.. agak patah hati aku nie...
na wat cmna kn kalo da mizz nina tue la pilihan dya...
aku jes bole doakn kebahagian mreka sjew laa..kn ?
huhuhuhu T.T
meraung-raung aku mse ckp ngn pau tdy......
last2.. aku yg kna balek..ahahaha... padan muka aku...
pau tue jelezz kot.. ngeeee~ :P


samat berBAHGIA ye NOH~ uhukzz!
D:

No comments:

Post a Comment