layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Monday, November 15, 2010

welcome baby boy :D



tanggal menurun....... (12/11/10)
yakni pada 12 november 2010
makcik aku @ cik lidya aku telah selamat melahirkn babynya yg sulung
di hospital seberang jaya,pulau pinang... :)
baby nya seorang lelaki.. baby boy la katakn.. heeee~
yeaaaa! agak sonok la kn.. c0z zaman la nie...
asik dok nmpak baby pmpuan jaaa...
baby boy nie diberi nama :
MUHAMMAD AFI LUTFI BIN MOHD AZRI
bdak nie pnjang semcm jea aku tgok...
ikot bpak dya la kot... hehehe :3



yg beshnya kt cni.... dsebabkn umoq aku nie da nk
menjangkaw 18 taon.. ehemm2 :) da x underage daaa o0hh..
aku rsa cm dapat anak menakan plak.. haaha!
padahai tue spupu aku tuh... fuhhh !


*tringin nk rsa dpt ank menakan sbenaqnya.. hehe :P
*kalo da tringin sgt~ alamatnya kna la cri laki yg ada kakak ngn abg
memandangkn aku nie ank sulong.. hu3




No comments:

Post a Comment