layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Friday, December 31, 2010

2011 ♥



GOODBYE 2010 );
pergilah dgn segala kenangan-kenangan yg sedih...
aku da tanak ingat dah -.-

HELLO 2011 :)

wuaaahhh ! aku suka sgtsgt tarikh nie :D tawu nape ? haaha ! tahun tue same je angka dgn aku pnye D.O.B (20 november) 20.11.2011 ! cantik kn ? cantik kn ? aku rse cam btuah jea.. hahaha ! syukur, Alhamdulillah sebab aku masih lagi dpanjangkan umur oleh Tuhan Yang Esa untuk mneruskann hidup aku nie. :)

cakap psai tahun 2011, tady dalam kete on the way nk pegi umah opah, ktowg satu family berborak2 la mcm selalu. tiba2 jea abah aku ckp, taon depan, besday abah best sebab ( 11.03.11) cantik jgk kn tarikh tue (: da dengaq abah aku ckap mcmtue, aku lagilagilagi la excited :DD haha. yela, tarikh besday aku lagi cantik.. poyokkk ! gila ! annn !
hahaha.. da ku kesah ? :P aku cakap la dengan bangganya, alaahhh, besday kakak lgi cantik :) hehe.. pastue abah aku mmula la merepek dya, dya ckap.. "huhh, kna bwat knduri nie.. tapa, taon depan kta bwat, bknnya selalu, sekali seumur hidop nk sambut hari jadi mcmtue " astue, mama plak menambah " hah, boleh bwat tarikh bertunang tuh " -.- merepeknyea ! urghhh, pastue abah sambung " haa, telefon pakwe kakak kaih, suro dya mai bertunang tarikh tue " hahhh !!!! apakah ? mustahil ! xtawu kea abah, bahawa kmi sudah putus ! -.- kmi da break ! kmi da tadak apa2.. 2010 mmg bagi aku satujuta kenangan, n aku tamaw igt dah ); sudah la.. hmmm T.T astue aku ckp la kt mama " mama cari la kt kakak, kakak gerun la " tue ja aku mampu ckp.. hmmmm..

sudah la.. benda yg lalu xusah dikenang. better find another person. azam aku taon baru.. aku nk lupa ang.. ou, agak mustahilkn.. tapi tape, aku akn cuba :) tpy aku ada azam lain laa... he3.. tpy tamo la share kt cni.. haha :D last but not least.. HAPPY NEW YEAR !

No comments:

Post a Comment