layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Sunday, January 2, 2011

aku & celak :)


hehehe~ aku & celak. cerita nie mengisahkan tntang aku yg teramat rapat dengan celak... heee. aku p mna ponn mesti pkai celak, WAJIBON la bagi aku.. hahaha! kuar umah je mesti pkai celak, kalo zaman skolah dlu, g kelas pkai, g makan pakai, g prep pkai g mne2 je laa pasti aku pkai celak.. fuhhh, btapa fanatiknya aku ngn celak.. ngeeee~ tpy da la tyme yg aku xpkai celak. kalo aku xpkai membe2 aku musti tegoq " kecik nmpak len gila kalo xpkai celak " s0o, bagi mngekalkn identiti aku nie, aku troskn memakai celak, smpy la da seseorg hamba Allah nie bjaya memisahkn aku dgn celak. ); hmmmm. shean celak tue. hu3. hamba Allah tue, x lain x bukan, ' en.pau ' emm, dya la org yg berjaya memisahkn aku dgn celak. wuuuwuuu. aku brubah pon atas dasar advice dya, pau XSUKA aku pkai celak.. tatawu la sbb ape, tpy kalo da syg mnya psai, aku ikot je la advice dya. even ,msa mula xpkai celak aku rasa cm weird gilakk. uhh, lama-lama aku da tbiasa :) n sekarang aku da berpisah dengan celak. ohh ya, bkan setakan celak, aku pon da berpisah dgn pau. huhhh! cool nrul cool.. :| toksah la dok pikiaq psai dya dah. oke ! chill jaa, sakit tue mmg, nnti lma2 ilang la.. sabar nurul... be strongggg :/ and now, aku bebas tanpa celak & pau, aku pon da lme xpkai celak, soo aku mmg da xpkai ponn.. hehe. pkai jgk, tpy jarang laa.. hehe. ngat na pkai celak balek la :P ahahaha ! sebab da tade sape nk halang aku kn.. ^.^

^.^ nie pix tyme zaman aku becelak :) weee~

haaa, nie imej baru aku la.. hahakk! aku tanpa celak :)
tenks kepada pau coz da pisahkn aku ngn celak !





No comments:

Post a Comment