layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Friday, January 14, 2011

kena DENDA !


harinie ~ 14 Jan 2011 ;

koko kna denda kot hrini -.- sadiss betoi.. alahye~ stakat lewat bsebab kot.. bknnye saja2 lewat.. haiyya ! da terang tangtang ktowg ckp ckgu bgi permission datang lewat koko.. huhh! brade komander uh nk menang jugakkk.. yela la, ko komander kn ? kitowg nie mcm semut kecik jea ko tgokk.. alooo~ rmai g dtg lewat... asai komander laen wat dekk jea o.O ? ko nie g-punk sgt kot.. aku ANTI betoi la org jipang nie.. ~.~ cube la sporting sket.. huhuhu.. weyh, malu kot kna wat 'starjump' depan org rmai... ! padaa la... jatuh la standard budak femes cm aku nie.. hahaha ! gila poyo :p tapa.. aku akn make sure harini jea aku tlewat.. pasnie aku takan tgok da mke komander jipang tue lagi.. ahhh! belah laa kaw.. shuuhhh..shuhhh ...

No comments:

Post a Comment