layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Thursday, January 20, 2011

ntah hape2 ntah ! -.-"


morning yea ~ agak tunggangterbalek la mood aku pagi2 nieyh. urghhh! na taw ak wat ape ? haaa. pagi2 tdy.. i mean skunk nie gak laa kn.. aku baru jea pas hav fun dgn members aku.. yela.. sonok giler wat morning-walk tdy dgn ber'baju kurung' SONOK la sgt kn -.-" (*kelas batal tanak bgtao awai2, kalo x xkcaw la tyme tidoq aku, da tue xpayah la susah2 aku na bgun awai, mndi awai, iron baju yg gne smata2 tok morningwalk, buang masa suma tuhh...! uu'tt betoi laa.. aaaa!!!) bukan setakat tue jaa.. x cukop ngn morningwalk, ntah cmna la aku bule jatohh tngga tdy.. +.+" huaaa! apa la nseb.. jatoh saham la weyh, da plak si mamat nie tgok aku tyme jatuh tue.. huhuhu! nseb baek una ckp aku jatoh ala2 'pmpuan mlayu terakhir' xla aku nk rsa segan sgt kn, dri pkai jeans kalo jatoh kompem tkangkang aku kt situ.. haiyyaa!! takan aku nk salah kn kasot aku yg tingi tue plak kn ? kerna jasa kasot tue la aku nmpak lebih tingi dari biasa -.- fine, aku taw aku pendek. alaa, yg membe aku tue bajet, xbagi aku pkai kasot tu dah.. huhuh.. xpdulik, ak nk pkai jgak.. huuuu... hari nie aku malu, marah, geram, sedih.. haa nah, suma cmpoqq skali.. sabaq je la noh.. hmmm~

No comments:

Post a Comment