layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Thursday, February 17, 2011

ak da agak dh =='


hai , apepsai la ak dpt lecture cmnie ? penink smcm jaa aku tgok dya ==' smlm bisinkk2 ! sgt kt klas aku , xbwat qeja la , tadak tnggugjawab laa , haa ! skunk tgok sket . spe yg x tnggungjawab ? where ur rsponsblility haa cik mawar ?? ergghhh ! bengkek laa.. kalo tetiap mnggu bwat cmni . bek tayah da klas tros ari jumaat. dya igt kta nie apa ? da la na kna bgun awai , iron bju g , jalan g , dya igt klas dekat kott -____-" cuba cik mawar yg da kt tmpt kami ? confirm da kuruihhhh !! brtanggungjawab la sgt kn , setengah jam kmi dok mlangutt kt klas uhh , kna tggu student call bru nk habaqq kta klas cancel , sbb xsehat ! haaa , xsehat sgt la kn , p girlygirl party kott smlm.. ==' tekanannn ! haku , hadoy . hapela nseb result MGT aku nnty ): maapla. bkan na burokk kn cik mawar tue , tpy skurang2nye aku tade caci maki lgi kt dya.. aku still bule sabaqq agy.. huhhh! dya as a lecture pon kna pentingkn tggungjawab dya jgk , jgn igt kmi student , kmi jaa yg da tnggunjawab.. geamm taw ark , geammm... pasnie jgn dok bwat cmnie da nohh cik mawar.. ksian la kt ktowg2 nie student cik mawar . kmi na bajaqq btoi2 , tpy cik mawar sniri yg mmpreasure kn kmi T.T " Ya Tuhan, bukak kn la pintu mata hati cik mawr nie , haaa . & one more thing , moge cik mawar dpertemukan dgn jodohnyaa . Aminnn . "

No comments:

Post a Comment