layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Sunday, February 13, 2011

lonely .



salam .
ahoiy~ weyy , aku bule gilaak kalo cmni,,, hmmm~ aku tasuka butoi arr lonelly2 nie, rsa kosong gilaa -.- bule nangis wo0hh.. bkan stakat bule, mmg da nges ponn T.T sumpaa wey, aku taley gila idop sorg2 nie, wuuuwu . spnjg mggu nie aku oke2 jak , tpy bilaa mai ari sabtu ahad nie, fuhhh ! ak jdy tadak arah. tataw na bwat paa.. tdoqq xkena, bgun xkena, on9 xkena.. suma benda xkena laa ); hapa pasai tatiaw lol.. arr , mama asai xmai kt kakak mggu nie ,, huuuaaa!! DX bosan mamaa, rindu mama abah... kalo bule pgi,ptg,siang,malam kaka nk ckp fon ngn mamaa . baru xrsa bosan.. rumate mmg la ada.. tpy ada cmtue je laa kn . tpy pape ponn tenks lew kt mimie , myrumate . mie oweyz kt bilik. xmcm laila , ntah npew la sjakk msok second sem nie, laila da xlekat kt blek.. da xmcm dlu.. kalo dlu, da jea mnda aku na gadoh ngn dya.. tpy skunk nie ): tpew . maybe dya da jmpe frens who can make her happy more den i can do . kn ? spe la aku nk cmpo hal idop dya kn ==' last sem ak xcmni ponn , happy je aku rse.. hmm , maybe dlu sume ad ngn aku.. dlu aku da sufi, laila, miea. yen.. tpy aku da tade sume tue.. aku da ilang sufi, ika .. ermm, miea ); lgi la aku sedih, cm xsngke ak kna bpisah ngn dya T.T , dlu satu kolej, stu u , even jrg jmpe, ak tadew lha rse snyi mcm nie ~.~ tapew miea syg, kita ttp kwn forever kn ? :') urr , yen plak , hmm , i donno what happpen to him , smpy dya pon tggal aku cmtue jea, :( sokay yen, i'll wait for u , hmm.. smpy bile aku nk cmnie kn ? haish . kalo cmni la aktvt aku tetiap cuti ujung mnggu , better aku g lepak kt uma acik aku , bule men ngn AFI :) hopefully, aku xde la rse sunyi da psnie kn~ hmmm.. pape ponn aku na ckp timekekasih lew bbyk kpda mreka yg daa bwat ak happy slama nie . heart u all (':

No comments:

Post a Comment