layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Friday, March 11, 2011

finally at home.


hehh. finally , selamat jgk aku smpy penang petang tdy.. huuhu~ ehh, ak da pandai bdikari taww. aku balek sndiri ouh.. naek bas.. haaha ! yeala kn, seblom nie, i mean last sem. kalo na balek penang jeww musti tumpang org.. heehe. x reti naek bus :P haha. bukan xreti la, aku syg lebih kt duit.. heee. kalo da org na tmpangkn, ofc0z lew da slmat duti aku kn.. hihi :P burokk beno pangai kmu yea kechik.. heehek. da ku kesah ? hah . setelah 3 bulan aku brbanting tulang kt uitm uhh, dpt jgk leww aku balek penang sndiri.. dekat sebulan da kott aku xjengok penang. rinduuu 0ohh.. huuu~ "sudah leww kmu, toksah lew na jejak kasih kt sni ==' kmu da smpy penang da ponn. haiyaa!" 0ohh, yaa.. harini beshday abah :) heppybeshaday yea abah , ilebyu soso muchhhh !

smpy2 jea tdy, tros balek umah mktok.. 0hh yaa, kt umah mktok da saudara baru :D nme dye cenkoi (cmtue la kot eja nme dya -.-, im not really sure. huuhu ) cenkoi is a cat :) sgtsgt la active kucin nie.. haha :DD suka dya~ xsempat na borak lme2 ngn mktok, wan, pktam, cunana ngn cenkoi tdy. huhuh. mama da ajak balek sbb na kuaq bli present kt abah.. tpy agak xbesh la balek kli nie.. ): emmm. alep tadeww.. so tnggai lew kmi 3org jea yg nak huhahuha ponn dlm umah.. huhu T.T aku agk sedihh la, coz aku agk2 close gak ngn adik aku yg tue.. hmmm. tapew, ahad nie dye balek laa.. emm, tdy g beli present abah kt sunway carnival j ponn.. pusin pnya pusinn smpy la aku ngn adik2 aku uh fedup, last2, ktowg g mlalak dlm fittingroom uhh.. hahaha. mcm bengongg :P dok snap2 gmbaq laa.. heee. maklom lew da lme xbgurawww.. hehe. here i've upload a pic that we had snap together2 tdy.. haha. mmg burokk, aku tawuuu :)) enjoy sudaa..

poyokk gila an pix tersebutt.. hahaha! da aku kesah ??!
tpy agak dissapointed lol cozz alep tadew skali :(
ckopla tue~ ppapai .

No comments:

Post a Comment