layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, March 8, 2011

buffalo cave yea kwn2 :DD

haaaaa, ak na update menda nie lme daa. tpy dsebbkn ak byk msalah ,byk test , byk kuiz.. s0, skunk nie la aku da idea ponn na mnulis.. hmmm . xtually ak still serabutt lgi nie.. haishh ! tapetape. aku akn cbe control mood ak nie dgn mnulis.. ~.~

last week (4-5 mac 2011) ak telah brjaya mghadirkn diri aku ke kem KEMBARA di alaaaa, malas nk gatww. huuhu. tempat biase laa, Gua Kerbau.. dlu mse awal2 koko, briye2 ckgu ckp kem kt gunung jerai la , bukit ijau laa.. last2 kt tmpat qebaw ni jgk la aku kna p.. huaaaa ! tape, nseb bek kem kli nie besh berkalikalikali ganda dri last sem.. tpy kem nie ponn da besh x besh nyea.. huuhu. tapew, bio teman citer yg best dlu yea :) arr. kem kli nie cmpo skali ngn bdk pbc/bpc -.- ape tue ? da bdk group koko aku ckp 'pbc' tue , persatuan budak cemas . kalo 'bpc' plak ? budak paling cemas. haaah? apemende la depa dok mrepek nie ? tapew. tklua topik suda.. mse2 smpy uhh, ktowg dbahgikn kpada 9kmpulan. hape ekmalang dpt grup 9. dah sahsah aku dpt grup last skali ==' kalo nk makan k , bwat aktviti ke , mmg turn grup ak la last skali.. sadisss btoi ! =,=

malam first ktowg kt situ, *ha'a mmg satu mlm je la kn, toksah dok habaq la first nite k scond kt ctue.. -.- suda,suda.. ohh ya. mlm tue kitowg bwat nightwalk.. mcm yg ak ckp tdy, dsebabkn grup ak la yg last skali , tpaksa la ktowg tggu 8grup tue belah dlu.. tyme grup ak na stat bwat nightwalk, da pkoi 1 pagi arhh time tue... aku miaa dok peda la tahan mata niea -.- hisssh ! kaciaww btoi.. mg ktowg kna penayaa! gilagila! arr tyme nk smpy setiap checkpoint.. kna pa eak ? haa, nie nk habaq mai. sesat la, sbb kmander salah bgi jalan, kna ketok ktetampi la, kna nyanyi lagu ngaraku la pkoi 2pagi depan msjid, teka-teki merapu , prbahasan dlm bhasa binatang la n cekpoint last skali kna bwat dikirbarat -.- ktiowg la grup yg last skali smpy. tyme tue da pkoi3PAGI. gilaaa. da smpy2 mkn jagong plak.. hadoyy~ xpna seumo idop ak mkn jgong pkoi 3pagi -.-" tamaw cita lebih la, pas melantak mmg aku tdoqq lena arr, even sejam ja ak tidoqq malam tue.. huhhuu.

pagi esoknyeaa (5.3.11) cam besa la aktvt bdak kmbara.. kna terjun sungai, bwat water confident.. helloo000! aku nie pndai brenang dri umoq dajah 1 taww.. na confident2 hapeenyea ~.~ tpy dsebbkn ak nie mmg ska brenang. ak ponn join la even tyme uhh aku dlm 'moon' hahakk, :DD xbest mne ponn. ptg uhh, ktowg pnjat bukit gua kerbau.. :)) bestbest pnjat bukit, i like.. dok ngn komander laki tue lagi aku like laaa.. Haaha !brader kmander tue besh arr, enshem laa.. ahhahaha, berangan la kau xhabehhabeh :P tgah2 utan uhh , aku nie tpilih plak bwat ucpn psai kem uhh.. hadoyai, btuahnye aku.. huuhu. tpy kra oke arr dlm byk2 ucpn , ucpn aku je jurulatih uh pujii.. haaha ! yea,yea aku taw ak mmg comel :P hihi. brader kmder tgok jerr, 'alaaa. jgn la begitu, maluu la sye..' hahaha ! sengal lah kau kecik :P tue jea yg ktowg bwat :) pkoi 5.30 ktowg da kmbali pulang k UiTM dgn mnaiki bas baru.. haa, mmg baru la kn, baru di cat -.- bungoks butoi =='

pngalam kt kem uh spatutnye sume best2 belake. tpy spoilnye biler da komander2 pmpuan yg kerek tahap gilababi punya laaa, kn ! da la sma umoqq, heyy. pantang aku org tegoqq ak lebih2 nie.. nseb bek aku pnyabar.. haaha ! mmg aku perasan ! :P alaa, mreka yg gilababi tue baru tahap bakal komander, toksah dok poyo la cm mreka tue real pnya kmander.. bbodohh ! nah , amek kau.. erghhh! ala, taww la jelesh an aku baek ngn kmander laki uhh ? hahaha. dah la tue, over limit da nie aku tulis :) byebye. brader kmander, t kte jmpe kt mushrum yea.. hehek~

No comments:

Post a Comment