layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Wednesday, March 2, 2011

teruja :D

i am dreaming . GOD ! im dreaming .
glerr ! betol k aku ckp ngn jambu tdy ?
betol k dya ckp ngn aku tdy ? betol k dya senyum kt ak tdy ?
cam xcye je ? ishhh ! aku mimpi time ak tgah sedar k tdy ?
ridiculous !! tlgla , tlg la .. wake up . wake up -.-
huuaaaa ! aku x mimpi laa . betol2 jdy la tdy . sah aku kna angau =='
andai kata waktu berhenti tdy.. nak je ak tgok mke jambu lme2 ,
nanak record suare dya , nanak amek gmba dya agy .
cehhh ! belahhh . jambu uh knai kamu ponn tidakk~ haha .
tapeww , biarin aja kta mreka . ^,^
asalkn s'dlm-dlm hati ak nie sgtsgt teruja dgn apa yg berlaku tdy :DD
ckopla tok satisfaction ak sndri , perghh! ayat eco.. haaha !!


da , tamo tulis mnyak2 . t abeh ak mrepek .
yg pasti ak mmg lovesick in mood neyh.. hahaha !
haish ! jambu , jambu :)

No comments:

Post a Comment