layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Thursday, June 23, 2011

barang yang lama usah dikenang...



SALAM ~

penah dengar kn pepatah nie :

" barang yg lama usah dikenang , kalo dikenang maka merajuk lha hati "

oke, aku tatawu la betoi ka dak.. heehe . maen pakai tuliss jaa. kalo salah mnx ampun yea.. huhu. kalo ikut kudrat hati aku nie , mmg aku tamaw kenang dah benda yg dh lepas nie , tpi bila dah lepas , msti ada kenangan and kenangan tue la yg susah nk lupa . buang la jauh2 ponn , tpi agak mustahil kita nk lupa kn ? tmbah plak ape yg nk dikenang tue pnah jdy something special dlm hidup kita nie . hmmm .

tgh aku dok mngusha shoutbox aku , tbe2 da sorg sweet nie shout lha kt belog aku .


opie nme dye :)

terkezut aku nengoknyea... jantung aku jdi DAP.DIP.DUPP ~ oke ,mayb aku tlalu byk fikir .. huuhu . mcm lha dlm dunia nie dya sorg je nme tue kn.. wuuu~ . dua,tiga,empat,lima kali jgk lha aku pikir . ishh , takan lha mamat nie tawu belog aku . dgn perasaan takut2 berani , aku try la tekan link belog tue . & ..... Fuhhhh ! mmg bkn dya ponn. hehehe . org laen rupenye :)

tpy tue lha aku nk ckp . even benda tue dah lepas , bkn senang kita nk lupe , even amek mase brbulan2 , bertaon2 . hmmm.. susah kn ): . aku bkn jenis cepat lupa , tambah lha org tue aku sayang sgtsgt :( . aku dah try dah ikut pepatah tue , konon brg lama usah dikenang . hadoy , kpale otak aku nie bknnye kmputer yg boleh maen delete jea memory yg aku xmao simpan . aku nie insan biasa . aku bole tipu org laen , kononnye happy lha kn life aku skrg . tpy aku xbole nk tipu diri aku sendiri . susah sungguh nk lupa.. haishh . sabaqq je lha . aku rse bkn aku sorg jea rse benda nie ~ org2 laen ponn kn? kn ? s0o , bagi aku la kn , pepatah tue , ish pepatah ke ? bedai je la.. hohoho . xbagi mkne ape2 pon kt aku .. HAHAA ! bye .


Sedih kelas Law cancel 2mnggu.. huuhu ~
Bkn sedih psai kelas cancel , tpy sedih sbb..
Xdpt nk usha Jambu . HAHA ! :D buat terokk !



No comments:

Post a Comment