layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Monday, July 4, 2011

he's back :')


salam :)



· * perhatian : entri kali ini maybe mmpunyai unsur2 jiwang... haaha ~ tpulang lha nk truskn mmbaca atau x .. hehhe :P


suatu malam yg hening lagi sunyi . ketika aku sedap dok tidoqq akibat keletihan yaa amat kerana baru pulang dari Havard ( Gurun, Kedah j ponn ) . BM ponn tungganglanggang -.- mampoih kalo mama baca nie.. huuhu . oke continue to mystory..

emm , sekitar jam 12.30 tghmlm , mlm masih muda tpy aku dh stat psang enjin dengkoqq.. huuhu , letih taww . suddenly , hp aku yg bjnama cokia tue berdering2 , aku yg masih terkapai2 di alam mmpi , tros pickup fon tue tnpa menyedari siapa pemanggilnya.. huuhu . pabila ku terdengaqq suaranya " heloo " lalu tersentap lha aku.. wuuuu , rse cm nk bjurai2 jea air mata aku nie . and at that time , baru aku sedarr , setelah bbrapa lama si dia mngilang , aku still rinduu kn dia.. huhuhu ); sebelum nie , aku cool2 sejuk jea . konon xpeduli lha psai dya , siap block agy dya pnye FB even kitowg x friend ponn ==' terok giler pangai.. padahal , tetiap hari kot aku tpikiaqq psai dya... hmmm , susah doe nk lupa.. huaaaa!! why its so0oo hard T.T

lepas bgayut ngn dia , yg buat aku lagi sentap , he still care bout me.. xcakap kasaqq2 ponn.. dia kata aku yg dok ckp kasaq ngn dia ): sorry , dulu ckp nk kawan kn ? so0o , aku sembang lha cm dok sembang ngn mmbe2 aku.. xsangka dia nk terasa.. hmm , really sorry . skrg , hg bole nmpak kn ? betapa brubahnya aku lepas kita break -,-" sumpahh aku xsedaqq.. hdoyai . well , aku agak tkejut lha bila hg tnya " knapa block org kt FB ? " errr, mmg terkedu lha time tue , pastue aku tnye cane hg taww . agak musykil lha kn.. huuhu . Astue dia bgtaw , sbb dia try check gne Fb mmbe dia a.k.a mirul . xsgke dya try cri aku smpy mcmtue ==' . sorry again ~

hmm , dia call aku ponn sebab dia nk pegi Melaka , dpt sambung blaja kt sna . Alhamdulillah lha , dpt jgk hg nk smbung blajaq kn :') agaknya , sbb dia nk p sna bru dia igt nk call aku kot.. huuhu . xlah , dia ckp , aku lha org first yg dia call sbb nk bgtawu yg dia nk smbung blajaq kt Melaka even his bestfren sofea :) pon tatawu lgi . entah betol entah tidak , mmg dari dlu smpai skrg , aku xpnah xpecaya ape yg dia ckp , err cm complicated jea ==' . senang cmnie lha aku saluu caye kt dia , haaa . kn senang.. hadehh . aku xkisah ponn dia nk smbung blajaq kt sna , risaw lagi lha x . pndai lha dia bwk diri . dia bknnye pmpuan -__-" kalo dia da jmpe awek kt sne ponn pon aku tade hal , aku oke~ as long dia bhgia , tue je aku nk tgok.. :) dekat 2jam lebih bergayut , 2org kedit habes , xckup dgn kedit dua2 plak wat sos tpup , xckop lagi wat lak tebus reward.. perghh , mmg snok sunggoh lha kn . heehe :) mmg malam terindah lha.. HAHHA :DD gelak besaqq tue !




finally , kepada boyfren to bestfiend ~ muhd sufi aka pau fanaz's . tenks for the moment, memories & everything . sorry lha kalo aku da buat pngai.. huuhu . oke2 , aku akn try jdi Izzati yg dlu . emm , jge diri baek2 kt tmpat org tue.. jgn nk mcm2 .. belajaqq rajin2 sufi . ngat apa yg hg bagitaw kt aku smlm.. hg kesian tgok parent hg kn ? hg mesty boley la sufi , aku knai ang luaqq ngn dalam dh haihh :) teeheee . aku akn buat apa yg hg mnx tue , hg tayah la risaww , aku akn sentiasa doakn hg , yg penting hg kna usaha , smbhyg ngn doa tue penting sufi . igt tue ! cehh , wat kemaihh , cm la dia bca blog aku nie.. huahaha !! & satu benda ja aku mnx kt hg.. err , igt lha kt aku even secebis igtan , huuhu .. hg jgn risaww lha , aku xpnah lupa kt hg . hg tue suka pikiaqq lebih , kononnye nnty aku dah ada bf , aku xangkt fon call hg la , ape lha.. suke kn mctue -.- dh la tue , lgi sekali , jgn lupa aku taww. huuhu .. jauh tue Melaka ): t8care yea sufi . bye~


No comments:

Post a Comment