layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, July 5, 2011

bergayut pnye gayut.. smpy ranting patah =='


salam ~



heyy (: pnah begayut x ? err . bergayut kot henpon lerr , kalo gayut kt pokok ? yg tue ponn aku reti aihh , cekap kott.. hahha ! owke bkn psai monyet yg aku nk stori , tpy psai gayut kt telepon nie haa.. gayut pnya gayut smpy kdit abes lhaa ~ sgala jnis bnefits yg dberikn ponn mmg abes guna -.-" aku mmg pngguna yg setia :) tahniahh utk sya ~ berasap jea poket aku kn =='

0ohh yaa ! aku nie bkn la jnis kaki bergayut.. di telefon yaa.. kalo pokok ? emmm ~ out off topic ~.~ heloo , boifren ponn tadak , laguu mna nk bgayut ? haa , habaq mai .. errr , tpy dlu pnah laa.. teheee ^.^ auuwwwww ! xtipu laa , mmg snok ponn bgayut ngn bf , boleh mnjaa2 , mngada2 , mngedik2 , ehhh !? aku cmnie kaa ? hadoyy ! ==" x KOT ! eheee,,

......

continue.continue . ak dapat idea nk buat post psai nie pas abah aku call tdy.. perbezaan di antara bergayut dgn parent/family dan bergayut dgn boifren ~ ada x prbezaan ? bagi aku lha kn , mmg ada ouu.. huuhu.. based on pngalaman aku laa kn . kalo bgayut ngn boifren , 30minit tue rse cm 5mnit jea .. cpat gilaa doe . standard aku bgayut suam2 kuku , sejam lhaa.. tue citer aku laa , aku tawu da yg gayut smpy 3,4 jam.. oke ~ tatawu lha korg pkai bateri henpon jnis ape kn smpy bole tahan lama cmtue -,- kalo yg gayut smbil charge henpon plak , korg xrse cm kne shot karen ka ? tudiaa eja ==' hehh ! aku xbole gayut smbil charge henpon , rse cm kpala otak aku nie ponn kna charge skali.. hahaha!! owke lha tue pngalaman aku dlu , aku solo skrg , tpy gayut ngn dia lma cmtue jgkk.. hehe :) kpda mereka yg ada boifren r gelfren tue, bgayut la selagi mereka masih ada.. huahaha :DD
......

ermmm , kalo gayut ngn parents plak cane tue ?? honest lha aku ckp , gayut ngn fmily xsmpy 15minit ponn ,tpy dh tatawu nk sembag psai ape ==' oke2 ! jgn bangkang , tue aku pnye pndapat. laen org laen pndpt betol k tidak ? heehe ~ mcm ape yg jadi tdy lha.. sembg pnye smbah ngn abah , rse mcm2 bnda gak lha aku sembang tpy bru 3 minit. apekah ? -.-" tue ponn dh blurr2 ayam tatawu nk sembang ape.. last2 aku mnx izin nk g smyg dlu.. huuhu~ tpy kalo ngn mama , mnjadi o0u smbang bagi aku sejam ponn bule haihh :) tpy after sejam , konpem aku jady blurr2 ayam balikk.. hadoyai ~ napa ea jdi cmtue ?? aku sndiri ponn tatawu.. hohhoho~ perbezaan nie aku jea perasan . HAHA ! org laen tatau lha (: . bye ~

err , tolong hadiahkn kt aku yg kt atas nie (: konpem xgayut dah.. heehe ~



No comments:

Post a Comment