layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, July 12, 2011

saya budak baik :)


Salam :)




feel like wanna vomit when read that statement . err , i mean that title up there . kinda poyo kan ? wtfish =='
~
aku xde lha baek mna ponn kalo nk compare aku dgn budak2 yg lagi baek kn.. hooho. aku nie kira in the middle , mati kalo kna dgn madam Fas , dya ckop pantang ! kalu dgn org yg brpikiran & brperasaan in the middle nie.. teeheee ~ mknenye kalo baek ? baek lha engko . kalo jahat , hmmm .. pegi jahatt lha kau.. OMGEEE ~ tanak lha jadi jahat -,- tpy aku bukan nye baek sgt.. ahh sudahh ! peninkk @,@'' ~
............

yang nk dijadikan cerite kononnye aku nie baek sgt.. emmm , bukan ape , aku tensyen lha dgn org yg jenis sume dye nk menang , champion la sgtt . tambah2 kalo bab bckap.. fine , kaw lha hebat kn , isi kaw lha abis mntap kn.. nk menang jea . aku bidas , kaw lawann.. aku lawan , kaw bidass .. sume ko nk menang =='' aku nie jnis xske nk btekak .. kaw nk menang sgt kn ? amek lha.. amek.amekk , bknnye dpt hadiah ponn.. HAAHA ! kalo jdy kes cmtue , aku lha org yg paling penyabar.. oke , go on lha dgn ayat kaw yg power abis tue.. aku cool2 sabar jea dengar , even boleh je aku nk jerit kt mke kaw yg aku ponn nk menangggg jgk !!! tpy aku diam , aku penyabarr.. oppss ! sye kn budak baek.. huuhh~

xtually dlu aku nie bukan lha seorg yg penyabarr , erti kata laen aku nie baran lhaa.. keje angin je satu badan kn ! sume aku jea yg betol.. hahaha ! terok kn ? -.-" tpy tue dlu .. emm , masa aku mula blajaq bkapel.. hooho~ aku dah stat bjinak2 dgn sifat penyabar . mawunyea tidak , dpt bf garang bukan maen ==' same lha dgn kes aku nie , bf aku dlu , sume dya nk menang.. aku nie diam jea xbrani nk mlawan.. huhuhuh! agains saya kn budak baek ~.~" so far , Alhamdulillah lha :) even aku dh single~ oh bahagianya ^^, aku still jdi seorg yg penyabar.. boleh lagi nk bkawan dgn org yg asik nk menang jea kn.. heehe ! sbb aku pnyabar lha kita still kawan.. kalo x ? -,- pikiaqq la sendiqhi . bye .





No comments:

Post a Comment