layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Friday, August 19, 2011

2 in 1 : 2 criter 1 post . hehh (!)


haishhh ! npe dlm byk2 org , hg jgk laa yg muncul dlm mimpi aku ? -.- dah la run2 away jmpa aku , apa ?? igt aku monster/raksasa/hantu k.limah/ju-on & blablabla kaa ??? da laa dok sekelas ngn aku , dok men usha2 plak . nk jea aku cocokk mata ang yg bulat lagi mencairkkan hati aku tue ( situasi dlm mimpi oke ) ! btuah la kalo dya sekelas ngn aku.. huuhu! oke ckop la citer psai hg oke . bye2 J !

gara-gara mimpi tue , aku terlepass soqqq ( sahur ) =.= lapaqq taww dak ? xpenah aku mis soqq , rse cam perot nie dok mengedikk2 jaa.. nseb bek aku tadak gastrik , kalo x ? jenohh nk ganti posa. hadoyai ~ err . nk berbuka apa eak ??? :DD

fine ! aku terliuqqq -.-''

skrg nie rmai plakk yg da mulaa antaqq kad raya :) alaaa , mcm zaman skola dlu laaa , mnx alamat kemain , hi3 . mse posmen hntaqq , nahhh . berikat2 kad rya aku pnya.. haaha ! adik2 aku cuci mata jea laa yea.. tpy mse aku skolah mnengah , zaman da brubah . sume pakat da hp dh kan.. dunia da majuu.. asik men sms jea , xponn post kt FB . mmg lha syiokk , tpy cm xberapa brmkna sbb bkn guna ayat sendiri ponn , tue ponn harap copypaste jea ayat org :P bila da msok U nie , taon nie lhaa , taon lepas tade ponn -.- bile dgaqq mmbe mnx alamat , nk send kad rya , dah tue da plak yg na bwat kad rya pkai air tgn sendiri . walalweehhh , aku terharuu.. HAHA ! zaman mnghntaqq kad rya dh kembali :)) yeahhh !! aku ponn nakkk antaq jgk , tpy.tpy.tpy takot x sempat ); kpde mmbe2 sye diluarr sne , jgn tggu balasan kad dri aku , InsyaAllah andai ada kelapangan kad kita akn btukar tgn yea :')

copy dri mr.google yea :)



salam :) & thanks for reading :DD & bye2 ^.^


No comments:

Post a Comment