layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Monday, August 15, 2011

dear heartbreaker ~


salam...

tdi kuar g bli mknn buat bkak posa , tpy msa nk ondaway balek tue, somethin unpredictable happen. bagi aku sedih lha... i saw him , dia bdiri dkat tepi bank , tpy when he realized , i'm looking at him . dia teros belah , and he make my heart pon terbelah2. it's hurt taww x ? ): dia dah buat aku rse rendah diri sgtsgt . tatawu lha , what is playing in his brain , bukannya aku sengaja plan nk tserempak kt situ . serious , i didn't expect . Betol lha org ckap , when we start admiring someone , it's hard to forget ;( bila kita cuba nk lupa dia ? lagi kita jaohhh , lagi dia dekat tapy bila kita cuba nk dekat , dia akan lagi jaohh dari kita. -,-'' heyy , sorry la if you think i'm disturbing ur life =='

I hope I never meet you again. huuhu )':



Alamakkk , cam jiwang jea kn entri nie kn ? HAHAHA ! sorry lha , aku da xbole nk pendam -.- s0o,, kt sni jea laa tempat aku nk luahkan ape yg terpendam dan terbuku dalam hati yg lara ini.. huuuhu. si dia yg aku mksudkn tue brname anonymous. heehe. tayah leww tawu.. awok maluu nk gitawuu.. hohoh! owkke , i feel much better now :) bye2 !


*p/s : bila dah suka , mula la gelabah . nk lupa susah , nk benci lgi la susah .

: doakn aku bjaya yaaaa !! tuk lupakan si anonymous :)



No comments:

Post a Comment