layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Saturday, August 13, 2011

pengalaman itu kenangan :)


salam....

hmmm... dekat2 rye nie byk jea menda nk jady , xspecially xciden -.- miggu nie aku balek penang , da dua eksiden jd dekat kawasan aku , satu depan umah aku , g satu kt area penaga . yg pasti dua2 eksiden tue melibatkn kematian. sedih jea aku tgok ): tpy nk bwat cmne, tue sume kuasa TUHAN . moge2 roh mreka dirahmati Allah , Aminnn..

~~~~~~~~~~~

oke stopp , tana citer sedih2 nie , aku takot ): huuhu. 0ohh yaaa ! rye tggal 2minggu lagy . yeappyyyy !! :DD (heehh ! toksah dok bwat syiokkk -.-' hari senin nie da test CTU oke ! sila amek perhatian ) alahye , chill2 lha dlu . dok umah mne bule stdy , xmnjady punyeee.. huahaha !
err.. dah mrepek suma tue. minggu nie aku dipaksa untuk shoppin spuas2nya , sbb nex week aku X balek dh , takot xsempat nk shoppin rya.. huuhu. ( aku nk balekkk , tpy mmbe2 aku lha pulokk xbagi aku balekk -.- ktenye aku nie ngade sgt tetiap mggu balek , HAHHA ! jelesss :P )

pehal doe ? takan psai shoppin rye ponn nk citerr ??

oke2! aku tana citer lha psai shoppin rye . aku tana citer lha psai bju aku bli 18 psang , aku tade ponn nk citerr aku bli kasot smpy 5 jnis yg braneka wane.. hmmm , pe lgi eak ? haahh ! aku tade ponn na kecohh2 aku bli jeans levi's 3 helai ... aku x kecohhhh ! kn3 ?? HAHAHA !

bgi mnggantikn criter psai shoppin rye , aku kt sni nk citer pengalaman aku jmpe lelaki tertinggi & terpendek di duniaaa.. weyyy , tekejut berokk kot mle2 aku tgok, apehal laki nie tinggi overdose smcm jea ==' mse tue , terselindung dek bju yg btimbun2 , soo , yg tertinggi tue je laa aku nmpk , yg terpendek tue, maap yea . kome kne lindungg ngn bju.. hiahaha ! ha'a , gelakk kt orgg, bgoss la prangai kn ? xsedaqq dri hg ponn kna lindung ngn bju btimbun2 tue smpy adik2 cri ponn xjumpe . hampehh! pfffttttt -.-' aku dgn over excitednya teponn laa mama yg entah hilang kt mna , " mama,mama . cepat la mai kt kdai Studio nie , da org pling tinggi ngn pendek kt dunia " * dgn nada excited yg mlampaww! and u alls nk tawuu mama jawab ape ? " alaaa, mama dah saluu jmpa dah " -,- cehhh! aku laa yg kuno plus kolot kn ~

aku x kire ! aku nk letak jgk gmbaqq org tinggi ngn pendek tue . bru akuu puass.. hahaha !

Mule2 aku ngt adik ngn abang -,-


Laki pkai bju biru tue saiz lelaki normal :)


p/s ; errr , pe kna mngena citer aku ngn tajukk tatawu lha ==' belasah je lha.. HOHO!


No comments:

Post a Comment