layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Saturday, September 17, 2011

harinie : 18/9/2011


salam....

bangun pnye lha awal pagi nie , ( but wakeup with tears , aku homesick kot T.T ) dengan semangat berkobar2 nk stdy. kononnye laa ! ehh , hello ! aku mmg stdy oke :) syabas untuk diri sendiri. lepas bangun, mengamuk2 sebab cri knci loker x jmpe. padahal da dlm bg laptop aku -.- mse bila lha aku tarok kt situ ? rsenye aku letak bawah bantal semalam. oke weird ! lepas dah mengamok bagai, aku g gosok gigi. hmmm , pnye semagat nk stdy , aku sempat gosok gigi jea. HAHHA ! andarlas ( anakdarapemalas) ~.~



next ! buka lha buku account , excited nk cover balik chapter partnership yg aku bebal mcm keldai . aku btol2 blurr bab tue. so far , Alhamdulillah . oke la KOT for that chapter. dengan perasaan gembira plus senyum sorg2 ( sbb aku bjaya cover chpter yg aku bodo tue ! ) aku buka lha chapter laen , iaitu Manufacturing . sbb syiokk nk stdy chapter laen , aku tangguhkan dlu niat aku nk mandi.. hooho. andarlas ! sedang aku dok sangap menyelak2 helaian buku account tue , rumate aku yg baru pulang dari penang ponn sampai . ohh my ! aku dah x lonely , ade kawan :) tpy kesangapan aku nk stdy hilang bila dya cakap . " zati , ampa taw dak MGT kna bwat slide show " oke deymmm !!

hilang tros kesangapan aku -,-" . lantas aku amek towel dan segala bagai pergi mandi. sume gara2 kau MGT ! bukan setakat tue jea, sebab kau MGT aku tercatok kt depan lappy nie.. teros buat aku bersangap nk update blog =.= kalo x sebab nk bwat slide show tue , tadenye aku nk on lappy aku nie.. hadoyai ! cepat2 la siap keja aku nie. manyak benda lagi aku nk stdy. kBai !


No comments:

Post a Comment