layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Sunday, September 25, 2011

i'm going crazy !


salam...

err, rse kaku jew. yealaaa , dah lama xupdate blog kan.. toksah dok buat ayat pasrah laa . aku dah ckop pasrah plus gilaaa dgn final ACCOUNT haritue -.- tutup !


3 hari aku puasa on9. Salah satu dri nafsu aku yg smbilan tue laa, yea , aku pmpuan byk le nafsu. but i still able to control it.. bukan macam.. abaikan ! 4 papers dah lepas , 2 papers to go.. tana comment byk la psai final . serba sikit aku nk bgtaw . paper perakaunan Islam (ctu231) oke laaa ! paper financial accounting (far200) mcm Pffttttt ! -.-" bahasa censored yaa di situ . paper management (mgt 162) tabikkk, aku sukaa ! tue hasil aku x tidoww semalaman yea :) tahniah ! syabass ! sila usaha lagi untuk 2 lagi paper yea .

disebabkan aku tgah blurr2 ayam , tatawu nk citer ape dlm post nie . ( aku taww , daa org rindu nk bce blog aku kn ? hahha ! bukan 3,4 org yg rindu tapi 2,3 org jea. cehh ! -.- ) mehh aku nk habaqq mai pasai aku taley tidoqq semalaman. tragedi tue bru jea jdi malam tadi. aku tataww laa apa masalah otak aku nie. aku dah pesan kat otak aku nie, surohh tidoqq ! tidooqqq ! esok nk final , tpy x jugak2 nk rsa ngntokk ! -.- haishhh.. kesabaran . umm , mse aku letak kpala atas bantal, dah pkoi 1.50 a.m , dlm perjalanan nk tidoq tue , aku berangan laa macam besa nk bagi cepat lena.. yg jadi masalahnya dah habis 2,3 cerita aku berangan x jugak rsa nk lenaaa.. hdoyaii ! tiba2 rumate aku bangun . aku ponn join laa , masa tue dah pkoi 3 . meraung2 laa kmi dua org sebab x boleh tidoqq. huaaa ! aku nk exam esok, awat tabule nk lena.. huhhh ! sembang 1,2 critaa . pas makan soqq( sahur ) , aku truskan niat aku untuk cuba tidoqq.. cuba lagi berangan dengan crita2 baru.. tapi x jalan jugakkk.. huhhh . dah pkoi 4.20 a.m msa tue . Dgn suasana hujan lebat plus sejuk smpy ke pangkal ulu tulang belakang ( mmg kondisi yg syokk laa kn kalo nk tidoq ) tp aku still x boleh tidoqq , dgn bunyi guruh yg kuat kemain . mmg membantut-bantut kn lagi laa hajat aku nk tidoqq . ( Pssss , aku takot guruhh ! sejak lahir lagi . huuhu -.- ) " cukup laa tue , aku dah fedup dgn hg otak.. lantak hg laa, aku nk rehat hg tamaw rehat ! nnty time final , kalo aku bengong siap hg . aku cari otak laen ! " ( dialog ; ckp dgn otak sndiri )

Alhamdulillah laa , time final tdy otak aku xbuat perangai. confident jaa aku jawab. x jadi nk tukaq otak ! cuma time aku nk amek wuduk tdy aku jdi cm mengong2 sket . step amek wuduk ponn dah tunggang langgang. org lepas bsoh muka , bsoh tgn dulu , aku bantai p basoh telinga. huuuu ! T.T aku tamaw laaa jadi mereng muda2 ney. err , kalo tua ponn tamaw! sekarang ponn aku still x rse ngntok lagi.. sudah kaw ! kna jmpa doctor laa pas nie. Glupppp ! takot . k bye.


i'm going crazy -.- crazy-out-loud tape laa jgk !


p/s : mata dah macam panda . muka dah bgunung-ganang + bkawah2 mcm bulan !


No comments:

Post a Comment