layout


u.know.me ? i.know.u :)

My photo
Penang, Malaysia
heyy~ im nurul/izzati/kecik/nuoi , accountancy student ; made in uitm . have high dreams even higher than myself -.-"

Tuesday, November 8, 2011

hello.


salam...

aku nie seorg yg bercite2/berimpian yg sgtsgt2 tinggi ~ hadoyy , tapi aku setakat mampuuu yg nie jeaa ): s0oo far , quite syiokkk laa using this hp ^,^ sesuai untuk kanak2 riang yg kaki on9 ngn maen game mcm aku.. haaha.. :D dah lme beridam nk hp bru sbnrnye.. hp lm tue udah terokk benoo kate ko. heee.





seperti yg aku ckp tadi, once again i'll repeat it.. nie jea yg mampu. nk SII sbnrnye ): tapi tapeww laa.. oke laa dri tadew.. mula2 ngat nk amek BB, sbb murahh sket bule laa aku nk save budget , tpi Boss tue ckp.. " youu bulak2 talak sesuai sgt pakai ini BB " ( dya pnggil aku bdk2 -,-" ) kurang asam pnya tokey... huuhu.. pastue dya explain laaa. dya kta BB nie lagi sesuai untuk org2 yg dah keje nie.. mcm bapak aku kea.. 0ooo.. baru aku paham.. s0o tape laa, aku tade kenan kn sgt ponn kt BB tue.. heehe. ckup laa ape yg ade.

tapi aku sgt sukewww Camera dya. kBai ^^,



oke deymmmm galaxy note lagi dasat -,-




No comments:

Post a Comment